tirsdag den 19. marts 2013

Hej!

Hej derude.

Efter længere tids kriblen i fingrene fik jeg lyst til at oprette en blog. En blog om musik. Primært. Muligvis også om andre kulturelle fristelser, der formår at fange min opmærksomhed. Det vil tiden vise. Faktum er dog, at jeg er her. Om man så må sige.

Jeg vil anbefale musik, dele gode oplevelser og fifs. Der er ingen regler, og måske poster jeg den ene dag 10 fuldstændig oppe-at-køre-indlæg for derefter at gå lydløs flere uger. Sådan skal det være. Jeg kommer til at blogge af lyst og ikke af pligt.

Bloggen vil ikke være præget af fancy design, men derimod af fucking fancy indhold. Og nok også lige lidt layoutmæssig rod her i begyndelsen. Små skridt, små skridt.

Endnu engang HEJ! Vi skal nok få det sjovt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

nRelate