mandag den 15. april 2013

Gratis download med Ukendt Kunstner

Er der noget, jeg holder af, så er det kunstnere, der vælger at smide deres hjertebørn, musikken, til gratis download. Det er den ultimative kærlighedserklæring til lytterne - og kan desuden vise sig at være en sindsygt god investering på længere sigt. Jeg holder desuden også af ny musik, og er den dansk, er det da bare ekstra interessant. Den danske musikscene summer og dirrer og er ved at koge over af nye, spirende talenter, der sidder og tryller i diverse øvelokaler og hjemmestudier i disse år. Det er simpelthen så fedt at opleve.  

Rapduoen Ukendt Kunstner har valgt at smide deres nyeste mixtape, "Neonlys", til gratis download på nettet, og selvom jeg normalt ikke gør mig forfærdeligt meget inden for dansk rap, så skulle det selvfølgelig tjekkes ud. Jeg må sige, at jeg er positivt overrasket over udgivelsen fra de to gutter, rapperen Hans Philip og produceren Jens McCoy. Særligt Fucking Nummer og Guld & Diamanter vækker begejstring hos undertegnede. Det bliver uden tvivl interessant at følge Ukendt Kunstner i fremtiden og se, om duoen med afsæt i "Neonlys" får et større kommercielt gennembrud. Mixtapet kan hentes kvit og frit HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

nRelate