mandag den 25. marts 2013

Seriøst crush på AlunaGeorge

Det meste af foråret har jeg gået og været sådan lidt tøsefnidrende småforelsket. Jeg har simpelthen ikke kunnet få nok og bliver varm i kinderne... når et af deres numre smyger sig ud gennem højtalerne. Mit crush er rettet mod den London-baserede electro-duo AlunaGeorge, der består af Aluna Francis og George Reid. Jeg elsker deres sound og hendes kælne, henslængte vokal. Deres musik giver mig både lyst til at danse såvel som at ligge under dynen og nusse en flot type i nakken hele aftenen. Jeg glæder mig virkelig meget, til deres debutalbum er ude 1. juli!

Det er svært at vælge favoritnumre, da jeg synes, duoens niveau - trods en sparsom mængde numre - er ret højt. Disse to, Diver og You Know You Like It, er dog mine yndlings lige nu (musikvideoen til sidstnævnte er i øvrigt ret laber, hvis I spørger mig).







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

nRelate