fredag den 17. maj 2013

FRANK OCEAN TIL DANMARK

Overskriften er holdt i store, fede blokbogstaver, for det symboliserer sgu ret godt, hvor meget min puls var oppe at ringe, da jeg hørte nyheden! Frank Ocean, en af mine yndlingskunstnere gennem de seneste par år, har endelig - ENDELIG - annonceret en optræden på dansk grund. Herligheden løber af stablen allerede 27. juni i TAP1 og billetter koster 400 kr. pr. styk (kan købes via Billetnet). Der gik ikke to sekunder, før jeg billetterne var købt, og jeg har siden været ét stort smil. Efter sigende skulle billetsalget være gået relativt tjept, men har netop tjekket, og det skulle vist stadig være muligt at anskaffe sig et eksemplar. Skal I også afsted?

Update: Og så blev der meldt udsolgt (skrevet 17/5-13 kl. 12:52)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

nRelate