søndag den 7. juli 2013

Høj på livestreamet koncert med Miguel!

Okay, hvad gør man, når man er fanget foran computeren samtidig med, at Roskilde Festivals sidste musikdag brager derudad? Det er selvsagt ret så svært at undgå information, blærefotos på Facebook/Instagram og indslag i snart taget alle medier pga. journalister, der skulle forestille at være på arbejde, men i virkeligheden bare drikker lunkne fadøl ligesom alle andre, men har det privilegium, at de har lækre toiletter og backstage-adgang. Kan I fornemme min bitterhed? Well, den røg sig lige en tur, da jeg her til aften fik nys om, at Miguels koncert blev livestreamet direkte fra Arena. Crooner-koncert direkte på min computer. Jaaaaaa! Miguel var et af de navne, jeg har ærgret mig rigtig meget over at gå glip af, så jeg blev mildt sagt ovenud lykkelig, da det gik op for mig, at jeg kunne få en det-er-næsten-som-at-være-der-selv-oplevelse hjemme i min stue. Og det var det vitterligt. Som at være der selv, altså. 
Lyden var fremragende, den lille mand sang og gik i falset, som om det gjaldt hans liv og han gramsede sig selv tilpas mange gange på overkroppen til, at jeg ikke kunne undlade at småhvine for mig selv. Miguel havde det for lækkert over sig selv. Miguel havde det for lækkert med publikum - så lækkert, at han på et tidspunkt, under publikums obligatoriske "vi svajer allesammen lidt synkront med armene"-session, hev sin telefon frem og optog en lille sekvens oppe fra scenekanten. Er spændt på, om den mon er at finde på hans Instagram-profil en af dagene? 
Miguel endte i bar mave, pigehvinene ville ingen ende tage, han gav smagsprøver på sine sexylicious dansemoves, sang om engangsknald, den perfekte kvinde, tissekoner og om man kunne lide stoffer/kærlighed. Og han gjorde det med overbevisning. Fuldendt koncertoplevelse leveret direkte til lille bitter, specialeskrivende dames computer. Aftenen blev lige hævet et niveau. Når man nu ikke selv kunne være der, så var dette klart second best
Var der nogen af jer, der var så heldige at opleve den kære Miguel live på Arena søndag aften? Og hvordan har Roskilde ellers været - bedste optræden, in your opinion? Tell me, tell me!

Slutter lige dagen af med mit favoritnummer fra den kære Miguel. Gæsterap fra yndlings-Cole. Et nummer, som han rent faktisk også optrådte med på Arena - dog uden J. Cole. Stammer fra albummet af samme navn, "All I Want Is You", fra 2010. God søndag derude!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

nRelate