fredag den 29. marts 2013

Gi' mig mere Alex Vargas!


Jeg har tømmermænd. Drak alt for meget rødvin i går, men hold nu op, hvor blev der hygget hos min veninde på Nørrebro. Ligger stadig under dynen og prøver at få kontrol over mit semi-tunge hoved. Denne akustiske skæring fra dansk-engelsk-uruguyanske Alex Vargas er et af mine yndlingsnumre any day, og passer perfekt til en dag som denne. Tænk at kunne lave så fabelagtigt et cover af en party-sang fra Usher - det er ret godt klaret! Hans stemme er simpelthen så lækker og smyger sig om mig, som jeg ligger her i sengen og misser med øjnene. Nåja, og så er mr. Vargas jo i øvrigt totalt eye candy. Jeg kan høre sangen igen, igen, igen og igen... og igen.



1 kommentar:

  1. Jeg har en GIVE-AWAY igang på min blog.
    Kig forbi og deltag om et super flot smykkesæt i sølv <3
    http://www.fashionbysterup.dk/2013/04/give-away-7.html

    SvarSlet

nRelate