tirsdag den 7. maj 2013

Dagens fuck-hvor-er-det-nice-med-sol-sang

Kan man andet end at blive helt høj af vejret, som det arter sig i disse dage? Jeg har et kronisk smil plantet lige midt i face - og samtidig har jeg haft denne sang roterende på min iPhone nærmest uafbrudt. De to unge engelske brødre, Guy og Howard, udgør til sammen den elektroniske duo Disclosure, der har spirende succes med bl.a. opvarmning for Hot Chip på deres turne i 2012.
Drengenes debutalbum, "Settle", udkommer 3. juni i år, og der er sgu noget at glæde sig til, hvis niveauet er det samme som på dagens sang, Latch, der har vokal af Sam Smith. Beatet er drilsk, vuggende og enormt fængende, og Sam Smiths vokal er sikker, insisterende og sitrende. Kan ikke andet end at blive endnu mere sommerkulret end jeg i forvejen er, når tonerne af denne sang rammer min øregang. Eminent!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

nRelate